Hvad findes der af muligheder for kundegaver til kunderne?

Nu om dage kan det være svært at råbe op i reklamebilledet, hvor kunderne og de mulige af slagsen for det første bliver bombarderet med reklamer og annoncer, men de kan også vælge at sortere mange af dem fra.

Desuden er vores spand med opmærksomheden indskrænket, specielt når det gælder informationer fra nogle, der vil sælge os noget, og som vi ikke kender.

Salgsstederne har en forhåbning om, at modtagerne sætter sig ned og suger alle indtryk til sig fra et budskab, men sandheden er, at det skal ramme med det SAMME, hvis det skal have mulighed for at bundfælde sig og gøre sig interessant hos modtagerne.

Det er der mange måder at gøre på, og ikke alle forslag virker lige godt, og man rammer ikke alle på samme måde.

Men der findes en smart metode, der inkluderer den fysiske verden.

Gør noget personligt med kundegaver

Nogle kunder skal man lige indfange først og gøre opmærksom på ens budskab, og det er bare bedst at ramme dem på det personlige plan, så de anbefaler en videre til deres omgangskreds, for der er ikke noget bedre end en personlig anbefaling fra nogle, man har tillid til.

Et eksempel kan være, at man vedlægger et stykke slik, lidt legetøj, en tegning, en skriftlig hilsen eller andet, når man sender en vare eller en service ud.

Her skal man selvfølgelig først have fanget kunden ind, men det er ringene i vandet, der betyder det store.

Endvidere kan man jo uden videre, binding eller i et forsøg på at få kunden til at købe mere, give dem en større og personlige gave, hvis de tit køber hos en.

Har man information om, hvornår de har fødselsdag, som de selv skal have givet dig, kan du give dem lidt rabat i din butik på den dag.

Der er andre forslag til kundegaver, som du kan læse videre om her: https://www.firmagavernu.dk/da 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *